
Express-Line zajmuje się przewozem osób na trasie Polska-Niemcy. Oferują usługę „door to door”, a więc zabierają klienta z domu i zawożą pod ustalony adres. Standardem firmy jest punktualność, dyskrecja i solidność. Oferują jedne z niższych cen na rynku!
Wyzwania projektowe
- zaprojektowanie warstwy wizualnej
- ujednolicenie wizerunku firmy (strona www, fanpage, materiały reklamowe)
- opracowanie materiałów tekstowych
- przygotowanie galerii zdjęć
W pierwszej kolejności zaprojektowaliśmy i opracowaliśmy nowy znak firmowy dla Express-Line, który stał się bazą do późniejszych prac projektowych nad stroną internetową, a także kolejnymi materiałami promocyjnymi (wizytówki, banery). Witryna jest przejrzysta, czytelna, wykonana w jasnej tonacji z dominującą mocną czerwoną barwą. Ponadto przygotowaliśmy i będziemy obsługiwać fanpage firmowy „Express-Line” w portalu Facebook. Stronę można obejrzeć pod adresem www.express-line.eu