Zastanawiasz się czy prowadzić profil firmowy na Facebooku, Instagramie czy innym portalu społecznościowym?

Po pierwsze odpowiedź sobie na pytanie co chcesz dzięki temu uzyskać, a po drugie zastanów się jaki rodzaj treści chcesz publikować. Jeśli założysz fanpage i „od święta” wrzucisz zdawkową informację o swojej stronie, usłudze czy produkcie to zasięg takiego postu będzie mikroskopijny i nic tego nie zmieni – jedynie promowanie.

Postaw się po drugiej stronie, czy chciałbyś zobaczyć post kiepskiej jakości innej firmy na swojej tablicy? Pewnie nie. Dlatego też algorytm tnie zasięgi i wpisy z małą szansą na popularność nie docierają do szerszego grona, ba! One nawet nie docierają do wszystkich obserwujących fanpage.

Obsługa profilu społecznościowego w Net-Factory

Od kilku lat oferujemy prowadzenie i obsługę profili społecznościowych naszym klientom, dla których realizowaliśmy strony/sklepy internetowe. Budujemy od zera zaangażowaną społeczność wokół Twojej marki. W ramach takiej obsługi oferujemy:

  • tworzenie treści (posty, grafiki, krótkie filmiki)
  • odpowiadanie na wiadomości prywatne
  • odpowiadanie na komentarze
  • moderowanie dyskusji w grupach

Najlepszym przykładem są profile:

Na tych dwóch przykładowych profilach zaczynaliśmy od zera, od stworzenia profilu, ale systematyczną pracą udało się wypracować obecne efekty, które jak kula śniegu z każdym tygodniem/miesiącem nabierają na sile.

Wpisy na fanpage klubu karate (liczba obserwujących na dzisiaj to 1495) docierają (obecnie) średnio do około 2 tysięcy osób, ważniejsze wydarzenia (relacje z turniejów) potrafią wygenerować kilka tysięcy odsłon, np. wpis o vice-mistrzostwie świata jednego z zawodników klubu wyświetlono łącznie 12 tysięcy razy i jest to zasięg organiczny z praktycznie zerowym promowaniem.

Czy warto nadal prowadzić fanpage firmy na Facebooku?

W kwestii social media niezmiennie rządzi unikalność i jakość. Jeśli tworzysz dobre, unikatowe treści to większe zasięgi, coraz więcej obserwujących jest kwestią czasu i żadne zmiany w algorytmie Facebooka Ci w tym nie przeszkodzą. Jeśli jednak tworzysz kiepski kontent to nie spodziewaj się cudów.

Także, odpowiedź na pytanie może brzmieć: tak i nie 🙂

Wszystkich, których zainteresowaliśmy naszą propozycją zapraszamy do kontaktu na biuro@net-factory.pl po więcej szczegółów. Napisz coś o sobie, swojej firmie, marce, czego oczekujesz, będzie nam łatwiej określić zakres prac i zaproponować któryś z naszych pakietów.