Po kilku latach istnienia naszej marki Net-Factory zdecydowaliśmy się na odświeżenie logo.
Ciężko, bardzo ciężko pracuje się nad swoimi projektami, dlatego też rewitalizację logo Net-Factory zleciliśmy zaprzyjaźnionej agencji reklamowej Nexart z Lubina. Nie chcieliśmy wywracać wszystkiego do góry nogami, wręcz przeciwnie ustaliliśmy, że powracamy do pierwotnej formy, ale trzeba popracować nad znakiem „fabryki” i typografią, która zdecydowanie prosiła się o zmianę!
Pierwsze logo Net-Factory z 2014 roku
Lekkie odchudzenie logo z 2017 roku
Aktualne logo firmy na nadchodzące lata
Zmiany, zmiany…
Przede wszystkim „fabryka” powróciła na czarny kwadrat i została zaprojektowana na nowo. Dodatkowo zrezygnowaliśmy z „drukowanej” formy NET-FACTORY na lżejszą i wszędzie używaną formę „Net-Factory”. Przy okazji wprowadzanych zmian na dobre pożegnaliśmy font Bebas Neu na rzecz bardzo popularnego Roboto.
A Wam jak się podobają wprowadzone zmiany w naszym firmowym znaku?