Rebranding EuroBus – odświeżenie witryny internetowej międzynarodowego przewoźnika

Młoda i dynamicznie rozwijająca się firmą transportowa – EuroBus, której głównym celem jest dostarczanie wysokiej jakości usług klientom. Oferuje przewóz osób i paczek na trasie Polska – Niemcy.

Wyzwania projektowe

  • przebudowa starej strony firmowej
  • odświeżenie widoku podstron ofertowych
  • rebranding logo EuroBus
  • przygotowanie materiałów reklamowych do druku (wizytówki, ulotki, banery)

Punktem wyjściowym przed rozpoczęciem prac nad projektem głównej strony dla firmy transportowej Euro Bus były prace nad odświeżeniem logo. Następnie przygotowaliśmy projekt nowej strony www.przewoz-osob.com.pl i po akceptacji przez klienta wdrożyliśmy go na serwer. Strona posiada identyczną strukturę podstron, zmianie uległy jedynie widoki podstron ofertowych. Z racji, że prawie 70% użytkowników strony to osoby przeglądające witrynę na urządzeniach mobilnych strona jest w pełni responsywna i idealnie dostosowuje się do różnych urządzeń mobilnych. Całość prac można podejrzeć na www.przewoz-osob.com.pl.