Koniec roku to idealny czas na podsumowania w firmie, z końcem roku widzę jak na dłoni co udało się zrealizować i gdzie coś jednak nie poszło wedle oczekiwań.
Po pierwsze, z miesiąca na miesiąc rośnie liczba nowych Klientów, którzy w 95% decydują się na stałą współpracę, obsługę i serwis realizowanych stron internetowych oraz sklepów, nierzadko korzystają z naszej wiedzy w doborze formy i kanału reklamowego dla swoich firm, sprzedawanych produktów i usług.
W porównaniu do ubiegłego roku statystyki stron naszych klientów w 2018 roku wystrzeliły do góry! 501 082 unikalnych użytkowników (wzrost o 40%) wygenerowało 1 920 938 odsłon (wzrost o 58%)!
Co udało się zrealizować w 2018 roku? Jakie plany na 2019 rok?
Rozwój firmy. Rok temu pisałem, że jest to sprawa oczywista i najważniejsza. Nie pomyliłem się. Zlecenia przybywają z tygodnia na tydzień. Jedne oddajemy do użytku, a już zaczynamy pracę nad kolejnymi. Na 2019 rok będzie to również sprawa priorytetowa, tak jak nasz serwis posprzedażowy dla wszystkich Klientów, w ramach którego drobne poprawki, zmiany w treści, aktualizacje oprogramowania CMS czy modułów wykonywać będziemy nadal bez opłat – strona ma po prostu działać!
Blog. W tej materii polegliśmy, trzeba to przyznać! Choć większe pół roku notki pojawiały się regularnie to potem było tylko gorzej. Ale, ale! Przenosimy to zadanie na kolejny roku! Z nową siłą, nowym zapałem ruszamy na podboje content marketingu w 2019 roku. Zmieni się nieco formuła i zakres tematyczny bloga, ale o tym szerzej i więcej już w Nowym 2019 Roku!
wp-lab. Tak jak zapowiadałem, w kwietniu wystartował blog wp-lab – Internetowe Laboratorium WordPressa. Na blogu pojawiło się 37 wpisów, czyli średnio 1 wpis na tydzień, z czego jestem bardzo dumny, a wśród tych 37 wpisów oprócz krótkich tutoriali, wskazówek i porad znajdują się też bardzo rozbudowane materiały instruktażowe krok po kroku na temat WordPressa, WooCommerce. I co teraz? Działamy dalej! Plan na 2019 roku to przebicie „setki” wpisów oraz wprowadzenie do oferty wp-lab produktów cyfrowych z możliwością zakupu.
Inne. Systematyczność na profilu na Facebooku – o tym pisałem, tego sobie życzyłem rok temu – nie jest źle, ale nie jest też za dobrze w tej materii. Myślę, że wraz z rozwojem NF Bloga rozkręcimy i fanpage, który ma na dzisiaj ponad 1000 obserwujących!
Także będzie się działo!